![](https://zszpultusk.edu.pl/wp-content/uploads/2022/10/311922320_557707503022294_8845763377837504801_n-1024x768.jpg)
![](https://zszpultusk.edu.pl/wp-content/uploads/2022/10/311571433_557707523022292_2553698457609133042_n-1024x768.jpg)
![](https://zszpultusk.edu.pl/wp-content/uploads/2022/10/311408520_557707559688955_2471755342015273239_n-1024x768.jpg)
![](https://zszpultusk.edu.pl/wp-content/uploads/2022/10/311511847_557707416355636_5213925250042917449_n-1024x768.jpg)
![](https://zszpultusk.edu.pl/wp-content/uploads/2022/10/309497526_557707439688967_6422582911990586322_n-1024x768.jpg)
![](https://zszpultusk.edu.pl/wp-content/uploads/2022/10/312025425_557707426355635_5968033773889147690_n.jpg)
17 października 2022 roku odbyły się warsztaty z obsługi programu PŁATNIK niezbędnego przy generowaniu dokumentów podczas egzaminu zawodowego z kwalifikacji EKA.05. Zajęcia prowadzone były przez pracownika Inspektoratu ZUS w Pułtusku Oddział w Płocku, Pana Dariusza Rachubę. Tematem przewodnim było generowanie dokumentów przy użyciu programu PŁATNIK. Celem warsztatów było zapoznanie uczniów klasy 4 TEK z programem PŁATNIK, zmiany w wersji 10.02.002 oraz praktyczna obsługa tego programu w celu przygotowania i generowania dokumentów. Za możliwość uczestniczenia w warsztatach dziękujemy Panu Dariuszowi Rachubie pracownikowi ZUS w Pułtusku, Kierownik Inspektoratu Pani Dagmarze Szydłowskiej oraz Dyrektor ZSZ im. Jana Ruszkowskiego Pani Annie Kmiołek-Gizarze za zgodę na zajęcia. Szkolny koordynator zajęć M. Staniszewska-Szeliga